çözümü varsa banada pm atın o halde 2 aydır araştırıyorum çözüm bulmuş değilim şimdi gelmiş diyorsun çözümü muhakkak olmalı araştırıcı birisi olmama rağmen çözümü bulamadım öyle bi çözüm yok tekrar diyorum , geçmiş olsun.