• 03-10-2012, 18:08:58
    #1
    İptal iptal iptal. Konu kilit.
  • 03-10-2012, 18:22:23
    #2
    Yok artık wa.rez^den ban yemen gerekli.

    Foruma uygun olmayan üye diye ban yazısı yazılmalı.
  • 03-10-2012, 18:24:19
    #3
    Banlayin sunu.
  • 03-10-2012, 18:25:08
    #4
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık wa.rez^den ban yemen gerekli.

    Foruma uygun olmayan üye diye ban yazısı yazılmalı.
    Ne alakası var ? Bir ton adam bunu paylasıyor adamları kandırıyor bende bir siteden buldum düzenledim paylaştım. Zaten bu çalısmıyan bir scripti bunu editleyip çalıstıran bizleriz neyse seni biliyorum bu ***** scripti satan sensin zaten. ***** script satıyorsun gelip bana laf ediyorsun
  • 03-10-2012, 18:27:44
    #5
    GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var ? Bir ton adam bunu paylasıyor adamları kandırıyor bende bir siteden buldum düzenledim paylaştım. Zaten bu çalısmıyan bir scripti bunu editleyip çalıstıran bizleriz neyse seni biliyorum bu ***** scripti satan sensin zaten. ***** script satıyorsun gelip bana laf ediyorsun
    Ben bu scripti parayla aldım functions.php yi sıfırdan yazıp yorum beğendirme ekledim o zaman benimde satmam gerkeli
  • 03-10-2012, 18:29:51
    #6
    üye alımı mı açıldı yaw.
  • 03-10-2012, 18:36:01
    #7
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu scripti parayla aldım functions.php yi sıfırdan yazıp yorum beğendirme ekledim o zaman benimde satmam gerkeli
    Bu xProje benim bulduğum zaman calısmıyordu bizde ayarları felan yptık çözdük yani o zaman benimde paylaşmaya hakkım var. Editliyince sen satma gibi bir hakkın oluyorda biz yapıncamı sadece paylasmaya hakkımız olmuyor ?.
  • 03-10-2012, 18:40:21
    #8
    GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu xProje benim bulduğum zaman calısmıyordu bizde ayarları felan yptık çözdük yani o zaman benimde paylaşmaya hakkım var. Editliyince sen satma gibi bir hakkın oluyorda biz yapıncamı sadece paylasmaya hakkımız olmuyor ?.
    Tartışma çıkarmayacağım konuyu report ediyorum.

    Ben satacam diye bir şey demedim
  • 04-10-2012, 11:57:30
    #9
    Alıntı
    03-10-2012 Tarihinde Banlandi | Sebep: w-arez paylaşım tekrarında süresiz olacak | Ban'in Acilacagi Tarih: 06-10-2012
    Konuyu kapatıyorum.