Yok artık wa.rez^den ban yemen gerekli.
Foruma uygun olmayan üye diye ban yazısı yazılmalı.
Ne alakası var ? Bir ton adam bunu paylasıyor adamları kandırıyor bende bir siteden buldum düzenledim paylaştım. Zaten bu çalısmıyan bir scripti bunu editleyip çalıstıran bizleriz neyse seni biliyorum bu ***** scripti satan sensin zaten. ***** script satıyorsun gelip bana laf ediyorsun