• 05-09-2012, 11:55:44
    #1
    http://imageshack.us/photo/my-images/171/zsdasf.jpg/

    Yukarıdaki resimdede gördüğünüz gibi bu sabah facebook sayfama kısıtlama getirdi.
    Bunun sebebide 4-5 gün önce bir siteden ücretli beğeni satın almam.
    facebook bunda sonra sahte üye çekmelere karşı büyük önlem almaya kalkışıyor.

    https://www.r10.net/facebook/857996-f...dikkatine.html
    Bu konudanda daha ayrıntılı bilgilere ulaşabilirsiniz.

    Lütfen facebook beğeni satın alacaklar ve satacaklar tekrar tekrar düşünsün. Paranızı çöpe atmayın...
  • 05-09-2012, 11:58:51
    #2
    Evet böyle bir olay benim başıma da gelmişti.
  • 05-09-2012, 12:00:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynısı bana da oldu 50k sayfam gitti geçmiş olsun.. Otolike ve eklenti ile kasılan sayfanın bu olaydan kaçma şansı yok
  • 05-09-2012, 13:05:38
    #4
    Misafir
    Bu işlere girenler zaten başlarına bu tür şeylerin geleceğini bilerek giriyorlar
    • weylantyutani
    • Duaederiz
    weylantyutani ve Duaederiz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 05-09-2012, 13:27:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Aynen bilerek giriyorlar ya tutarsa hesabı.
  • 05-09-2012, 13:40:05
    #6
    Bana tutmadı bu sistem
  • 05-09-2012, 14:16:51
    #7
    geçen hafta başka bi siteden otolike üye kastırmış bi arkadaş,hayırlı olsun diyip sayfasına baktım.sayfa 3 günlük,içinde toplasan 5-6 paylaşım var ve 50k üye var.ertesi sabah sayfa kapanmış.r10dada bu şekilde yapılan biçok alım gördüm,bu bence parayı cebinden çıkarıp sokaga atmaktır.hangi sistem yer bunu yani 3 günlük sayfa,3-5 yazı ve 50k üye çekiyosanda az az çektir arkadaş,bi nebze olsun önlem almış olursun belki.
  • 05-09-2012, 15:40:16
    #8
    Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlere girenler zaten başlarına bu tür şeylerin geleceğini bilerek giriyorlar
    Aynen Katılıyorum.. Alanda Satanda Sonuşlarını biliyor malesef.. Fakat Bazıları Garanti veriyor kapanmama garantisi onları tercih ederlerse ene azından yeniden çekim güvencesi var

    Geçmişolsun..