geçen hafta başka bi siteden otolike üye kastırmış bi arkadaş,hayırlı olsun diyip sayfasına baktım.sayfa 3 günlük,içinde toplasan 5-6 paylaşım var ve 50k üye var.ertesi sabah sayfa kapanmış.r10dada bu şekilde yapılan biçok alım gördüm,bu bence parayı cebinden çıkarıp sokaga atmaktır.hangi sistem yer bunu yani 3 günlük sayfa,3-5 yazı ve 50k üye çekiyosanda az az çektir arkadaş,bi nebze olsun önlem almış olursun belki.