• 29-08-2012, 13:32:00
    #1
    Arkadaşlar uzun zamandır faceye vs girmiyordum işin gerçegi vakit kaybı olarak görüyorum sanal ortam da olan şeyleri.Bugun bir bakayım dedim 5 bin felan abonem vardı şimdi 33,546 olmuş şaşırdım sizce nasıl olmuş olabilir biri bana abone mi kastı ne oldu ?
  • 29-08-2012, 13:39:53
    #2
    Liste abone yüklemişlerdir belki profilini özel mesaj olarak at bakıyım listemi değil mi diye
  • 29-08-2012, 13:48:55
    #3
    ilginç bir durum
    kim liste abone yüklesin durup dururken
  • 29-08-2012, 14:34:50
    #4
    bayramaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar uzun zamandır faceye vs girmiyordum işin gerçegi vakit kaybı olarak görüyorum sanal ortam da olan şeyleri.Bugun bir bakayım dedim 5 bin felan abonem vardı şimdi 33,546 olmuş şaşırdım sizce nasıl olmuş olabilir biri bana abone mi kastı ne oldu ?
    Tadını çıkartmaya bak ancak Hesap kapatılma durumu olasılığına karşıda tedbirli ol
  • 29-08-2012, 19:16:40
    #5
    Valla kim ne yaptı bilmiyorum ama beleşten 33 bin küsür abone oldu iyi geldi vallaha kapanırsa kapansın hocam sıkıntı degil
  • 29-08-2012, 19:21:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aynısı bana oldu diğer gün kapatıldı.
  • 29-08-2012, 19:24:54
    #7
    Parayla kastırıyorlar ama artık kapatılıyor sanırım.
  • 29-08-2012, 19:39:02
    #8
    Kapanırsa yapıcak bişi yok arkadaşlar.
    Ben sadece paylaşmak istedim belkide bayadır kasılıydı ben yeni
    gördüm.Çünkü bayadır girmiyordum.
  • 29-08-2012, 22:06:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ) Birisi HEdiye etmiÅŸsizee