Arkadaşlar uzun zamandır faceye vs girmiyordum işin gerçegi vakit kaybı olarak görüyorum sanal ortam da olan şeyleri.Bugun bir bakayım dedim 5 bin felan abonem vardı şimdi 33,546 olmuş şaşırdım sizce nasıl olmuş olabilir biri bana abone mi kastı ne oldu ?
Tadını çıkartmaya bak ancak Hesap kapatılma durumu olasılığına karşıda tedbirli ol