• 22-08-2012, 13:37:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Arkadaşlar,

    Facebook'da 25k küsür üyesi olan bir grubum var. Üyelerin %90'ı yabancı ve feyk kullanıcı yok hepsi aktif üyeler.

    Dün bir mail geldi ve grubu satmak isteyip istemediğimi öğrenmek istiyorlar.

    Bu konuyu hiç düşünmedim ve satmak istesem de fiyat konusunda hiç bir fikrim yok.

    Eğer satış işlemi düşünürsem ne kadar fiyat istemeliyim. Satın almak isteyenler de yabancı.

    Bu konudaki görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 22-08-2012, 16:59:27
    #2
    Yabancı bir grup iyi olabilir.Ama sayfa olsaydı dahada iyi olurdu

    Eğer aktif ise 70 tl ye yakın fiyattan satın bence çünkü yabancı üye bulmak zor iş
  • 22-08-2012, 17:01:01
    #3
    bence satmayın devam edin grup ile sayfayı karıstırmayın gruplar daha çok para eder hele aktifse... satmayı düşünmüyorum diye geri dönüş yapın bence
  • 23-08-2012, 10:42:21
    #4
    70 - 80 TL bana komik bi rakam gibi geldi. Forumda biraz gezinip fiyatları inceledim. Satmak yerine haftada bir kez konuyla ilgili reklamlar yapsam bundan çok daha fazla kazanırım sanırım.

    Satışı düşünmediğimi bildirmek en mantıklısı olacak.

    İlginiz ve bilgi paylaşımınız için teşekkür ederim.
  • 11-03-2018, 13:41:51
    #5
    yıl 2018 oldu hocam grubun duruyor mu
  • 15-03-2018, 13:44:11
    #6
    Medium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl 2018 oldu hocam grubun duruyor mu
    yok hocam durmuyor.
    Fakat iyi hortlatmışsın konuyu
  • 15-03-2018, 13:48:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bende konuyu okuyoru saf saf sonunu görünce post tarihine bakma ihtiyacı duydum ki 2012 imiş
  • 15-03-2018, 14:17:57
    #8
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende konuyu okuyoru saf saf sonunu görünce post tarihine bakma ihtiyacı duydum ki 2012 imiş
    Bende bildirimi görünce hayırdır inşallah demiştim
  • 15-03-2018, 14:19:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    erolife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bildirimi görünce hayırdır inşallah demiştim
    gruba noldu peki?