Merhaba Arkadaşlar,

Facebook'da 25k küsür üyesi olan bir grubum var. Üyelerin %90'ı yabancı ve feyk kullanıcı yok hepsi aktif üyeler.

Dün bir mail geldi ve grubu satmak isteyip istemediğimi öğrenmek istiyorlar.

Bu konuyu hiç düşünmedim ve satmak istesem de fiyat konusunda hiç bir fikrim yok.

Eğer satış işlemi düşünürsem ne kadar fiyat istemeliyim. Satın almak isteyenler de yabancı.

Bu konudaki görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.