• 17-08-2012, 18:29:03
    #10
    bence en iyisi olmuş. Herşey laik olduğu şekilde kapanmış.
  • 17-08-2012, 23:30:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    worker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu şimdi okudum , yazıklar olsun diyorum sadece.
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence en iyisi olmuş. Herşey laik olduğu şekilde kapanmış.
    artık insanlardan utanır oldum