worker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu şimdi okudum , yazıklar olsun diyorum sadece.
MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence en iyisi olmuş. Herşey laik olduğu şekilde kapanmış.
artık insanlardan utanır oldum