• 15-01-2011, 22:09:38
    #1
    SAYFA SATILDI AMA ODEME YAPILMADI BIRDEN FAZLA UYEYI DOLANDIRAN
    WebAlemTR
    http://www.facebook.com/edebiyatgunlugu1 ADLI SAYFAMDA KEYFİ SÜRÜYOR
    EGER BEN O SAYFAYI KULLANAMIYORSAM ODA KULLANAMAYACAKTIR
    SİZDEN RICAM SAYFANIZDA
    http://www.facebook.com/edebiyatgunlugu1 KAPATILMASI HAKKINDA BAGLANTI PAYLASMANIZ

    UCRETI NEYSE VEREYIM CUNKU HEPIMINIZIN BASINA GELEBILIR TEK DILEGIM O SAYFANIN KAPANMASI
  • 15-01-2011, 22:53:09
    #2
    Once sayfanın calındıgının ıspatlanması lazım webalemtr nın r10 dan banlanması lazım r10 yonetıcılerı tarafından bunlardan sonra yapılabılır ıstedıgın dıger turlu emın olmadan baskasının sayfasını ucretlıde olsa kapatmak ıcın ugrasmak yanlıs olucak..
  • 15-01-2011, 22:54:34
    #3
    r10 sahısı banladı hakkımı nasıl bulcam
  • 15-01-2011, 23:08:44
    #4
    adamın banlandıgını bılemeyız ki banlandıysa hangı konudan banlandı lınkı de yaz bız de gorelım.Şikayet konusu felan ne varsa artık..
    Hasssas bi konu kabul et.Yarın basşası aynı seyı senın veya benım sayfam ıcınde yaptırabılır o yuzden dikkatli davranmak gerekir die ddusunuyorum.
  • 15-01-2011, 23:10:38
    #5
    kısı r10 admınlerıne sıkayet edilmiştir ve suresız olarak banlanmıstır.

    https://www.r10.net/itrader.php?u=52113
    r 10 profili budur
  • 15-01-2011, 23:33:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çok geçmiş olsun kardeş ya; çok üzüldüm.. şu sıralar bu vakalar sıkça artmaya başladı...
  • 15-01-2011, 23:35:12
    #7
    arkadaslar kısının profılı :
    http://www.facebook.com/onurberktas34
  • 16-01-2011, 05:08:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam neden parayı almadan gizli adminleri cikardin ki ticaret $evkimiz kırılıyor :S gecmi$ olsun.

    Ama bence sayfayı kapattırma. ikna etmeye çalı$. en azından geri alabilme umudu kapattırmaktan daha mantıklı geliyor. ama sen de haklısın.
  • 16-01-2011, 10:42:19
    #9
    otisabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam neden parayı almadan gizli adminleri cikardin ki ticaret $evkimiz kırılıyor :S gecmi$ olsun.

    Ama bence sayfayı kapattırma. ikna etmeye çalı$. en azından geri alabilme umudu kapattırmaktan daha mantıklı geliyor. ama sen de haklısın.

    Gizli admini cıkarmadım gızlı admının oldugu profıle gırdıgımde gızlı admın yoktu..