hocam neden parayı almadan gizli adminleri cikardin ki

ticaret $evkimiz kırılıyor :S gecmi$ olsun.
Ama bence sayfayı kapattırma. ikna etmeye çalı$. en azından geri alabilme umudu kapattırmaktan daha mantıklı geliyor. ama sen de haklısın.
Gizli admini cıkarmadım gızlı admının oldugu profıle gırdıgımde gızlı admın yoktu..