otisabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam neden parayı almadan gizli adminleri cikardin ki ticaret $evkimiz kırılıyor :S gecmi$ olsun.

Ama bence sayfayı kapattırma. ikna etmeye çalı$. en azından geri alabilme umudu kapattırmaktan daha mantıklı geliyor. ama sen de haklısın.

Gizli admini cıkarmadım gızlı admının oldugu profıle gırdıgımde gızlı admın yoktu..