• 12-01-2011, 22:22:26
    #28
    DeadBody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evt bugün arkadaşlarımın , 1.300.000 , 1.100.000 ve 900.000 sayfaları kapatıldı..
    yuh ben olsam kalp krizi geçirmiştim
  • 12-01-2011, 22:25:14
    #29
    illet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuh ben olsam kalp krizi geçirmiştim
    Alışkınlar kapanmasına .)
  • 12-01-2011, 22:43:55
    #30
    DeadBody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışkınlar kapanmasına .)
    bitkisel hayata girer bi daha cıkmazdım
    1 saat elektrık kesildi diye tavana bakmaya basladım
  • 12-01-2011, 22:44:43
    #31
    facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitkisel hayata girer bi daha cıkmazdım
    1 saat elektrık kesildi diye tavana bakmaya basladım

    O kadar bağlanmamak lazım hocam. Elimizden ne sayfalar geldi geçti .)
  • 12-01-2011, 22:47:03
    #32
    DeadBody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar bağlanmamak lazım hocam. Elimizden ne sayfalar geldi geçti .)
    sadece facebook ıcın demıyorum bıldıgımız bız ınternet bagımlılarıyız
  • 12-01-2011, 22:58:33
    #33
    facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece facebook ıcın demıyorum bıldıgımız bız ınternet bagımlılarıyız
  • 12-01-2011, 23:02:37
    #34
    RoyalTANITIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaf iyi güzel demişsinde kaynağını gösterki atıp tutmadıgını bilsin millet.
    Gerek kalmadıgım muddetce r10 ' a bile girmiyorum . Sayfa kastırdığım kişilere sorabilirsin beni sadece sizi bilgilendireyim dedim . Facebook hakkında o kadar cok bilmediğiin şey varki emin ol kafayı yersin benim bildiklerimi bilsen
  • 12-01-2011, 23:13:51
    #35
    çoğu sayfa kapatılcak 1-2 aya bencede, öyle görülüyor, tanıdıklarımdan da 2 sayfa bugün gitti, ve büyük sayfalar daha çok göze batıyor sanki, kimbilir kaç tane gitti bugün =)
  • 12-01-2011, 23:20:11
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Trabzonspor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek kalmadıgım muddetce r10 ' a bile girmiyorum . Sayfa kastırdığım kişilere sorabilirsin beni sadece sizi bilgilendireyim dedim . Facebook hakkında o kadar cok bilmediğiin şey varki emin ol kafayı yersin benim bildiklerimi bilsen
    madem çok biliyorsun anlatda bizlerde faydalanalım ayrıca gerek kalmadığım diyorsun ama ne zaman görsem hep çevrimiçisin bu r10 sürekli gerekli demekki sana