Gerek kalmadıgım muddetce r10 ' a bile girmiyorum . Sayfa kastırdığım kişilere sorabilirsin beni

sadece sizi bilgilendireyim dedim . Facebook hakkında o kadar cok bilmediğiin şey varki emin ol kafayı yersin benim bildiklerimi bilsen
madem çok biliyorsun anlatda bizlerde faydalanalım

ayrıca gerek kalmadığım diyorsun ama ne zaman görsem hep çevrimiçisin bu r10 sürekli gerekli demekki sana