Trabzonspor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerek kalmadıgım muddetce r10 ' a bile girmiyorum . Sayfa kastırdığım kişilere sorabilirsin beni sadece sizi bilgilendireyim dedim . Facebook hakkında o kadar cok bilmediğiin şey varki emin ol kafayı yersin benim bildiklerimi bilsen
madem çok biliyorsun anlatda bizlerde faydalanalım ayrıca gerek kalmadığım diyorsun ama ne zaman görsem hep çevrimiçisin bu r10 sürekli gerekli demekki sana