DeadBody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben olsam kalp krizi geçirmiştim
38
●2.812

sadece sizi bilgilendireyim dedim . Facebook hakkında o kadar cok bilmediğiin şey varki emin ol kafayı yersin benim bildiklerimi bilsen
ayrıca gerek kalmadığım diyorsun ama ne zaman görsem hep çevrimiçisin bu r10 sürekli gerekli demekki sana