• 14-12-2010, 12:17:48
    #37
    bana günde 10k hayranı kim getirir ve ne ister? pm bekliyorum. çalışma uzun vadeli.
  • 14-12-2010, 20:18:18
    #38
    zaten tıklamadan beğenmiyor.
    iframe açsanız illa kullanıcının tıklaması gerekiyor.
  • 15-12-2010, 03:41:45
    #39
    İrfame resim şeklinde gözüksün ilginc bir resim tıklıyan olur anlamazlar bile
  • 18-12-2010, 11:53:44
    #40
    Konu güncel herkez yararlansın (:
  • 18-12-2010, 12:37:47
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir olay pek dğil ama anladığım olay şu sanırım. Rar dosyasından çıkan dosyaları kendi sunucumuzda bulunan işe yaramaz bir web sitemizin ana dizinine veya alt klasörüne atıyoruz. www.bilmemnesiteismi.com/facebook/index.html diye daha sonra bunu iframe olarak başka hiti yüksek *** bir sitemize koyuyoruz.

    Kod:

    <iframe src="www.bilmemnesiteismi.com/facebook/index.html </iframe daha sonra az önce ki dediğim gibi hiti yüksek bir siteye koyuyoruz ve sonrasında gelen kullanıcı resmetıkladığında siteyi otomatik olarak tıklıyor buraya kadar her şeyi anladım.

    Tek anlamadığım olay o resme tıklamak çok zor oluyor Umarım yanlış anlamadım ayrıca teşekkür ederim.
  • 18-12-2010, 12:38:55
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DomainAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu güncel herkez yararlansın (:
    İyi de usta birçok kişi soru sormuş tam olarak yapabilen yok yararlanabilen de yok.Msn ekle dediniz ekledim sizden cevap yok? bunu blogspota nasıl uygularız? Eğer siteler linkler pasif olacaksa sorun verdirecekse kullanmamak en iyisi?
  • 18-12-2010, 12:45:59
    #43
    Üyeliği durduruldu
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de usta birçok kişi soru sormuş tam olarak yapabilen yok yararlanabilen de yok.Msn ekle dediniz ekledim sizden cevap yok? bunu blogspota nasıl uygularız? Eğer siteler linkler pasif olacaksa sorun verdirecekse kullanmamak en iyisi?
    Ben ayarladım arkadaş güzel bişi fakat anlamadım olay şu resme biraz zor tıklanıyor.
  • 19-12-2010, 23:47:00
    #44
    Konuyu güncelledim resimli olarak acıkca anlattım ne yapacanızı
  • 29-12-2010, 00:06:26
    #45
    link kırılmış arkadaşlar.

    zamanı olan bir arkadaşkım emreshn1@gmail.com 'a mail olarak dosyayı yolluyabilirmi?