Facebook otomatik begen kodu
46
●7.086
- 15-12-2010, 03:41:45İrfame resim şeklinde gözüksün ilginc bir resim tıklıyan olur anlamazlar bile
- 18-12-2010, 12:37:47Üyeliği durdurulduGüzel bir olay pek dğil ama anladığım olay şu sanırım. Rar dosyasından çıkan dosyaları kendi sunucumuzda bulunan işe yaramaz bir web sitemizin ana dizinine veya alt klasörüne atıyoruz. www.bilmemnesiteismi.com/facebook/index.html diye daha sonra bunu iframe olarak başka hiti yüksek *** bir sitemize koyuyoruz.
Kod:
<iframe src="www.bilmemnesiteismi.com/facebook/index.html </iframe daha sonra az önce ki dediğim gibi hiti yüksek bir siteye koyuyoruz ve sonrasında gelen kullanıcı resmetıkladığında siteyi otomatik olarak tıklıyor buraya kadar her şeyi anladım.
Tek anlamadığım olay o resme tıklamak çok zor oluyor
Umarım yanlış anlamadım ayrıca teşekkür ederim.
- 18-12-2010, 12:38:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İyi de usta birçok kişi soru sormuş tam olarak yapabilen yok yararlanabilen de yok.Msn ekle dediniz ekledim sizden cevap yok? bunu blogspota nasıl uygularız? Eğer siteler linkler pasif olacaksa sorun verdirecekse kullanmamak en iyisi?DomainAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2010, 12:45:59Üyeliği durdurulduBen ayarladım arkadaş güzel bişi fakat anlamadım olay şu resme biraz zor tıklanıyor.kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2010, 00:06:26link kırılmış arkadaşlar.
zamanı olan bir arkadaşkım emreshn1@gmail.com 'a mail olarak dosyayı yolluyabilirmi?
Umarım yanlış anlamadım ayrıca teşekkür ederim.