Güzel bir olay pek dğil ama anladığım olay şu sanırım. Rar dosyasından çıkan dosyaları kendi sunucumuzda bulunan işe yaramaz bir web sitemizin ana dizinine veya alt klasörüne atıyoruz.
www.bilmemnesiteismi.com/facebook/index.html diye daha sonra bunu iframe olarak başka hiti yüksek *** bir sitemize koyuyoruz.
Kod:
<iframe src="www.bilmemnesiteismi.com/facebook/index.html </iframe daha sonra az önce ki dediğim gibi hiti yüksek bir siteye koyuyoruz ve sonrasında gelen kullanıcı resmetıkladığında siteyi otomatik olarak tıklıyor buraya kadar her şeyi anladım.
Tek anlamadığım olay o resme tıklamak çok zor oluyor

Umarım yanlış anlamadım ayrıca teşekkür ederim.