• 29-11-2010, 19:38:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pmler yollandı
  • 29-11-2010, 21:02:58
    #11
    hamza1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pmler yollandı
    Tarafımdan satın alınmıştır...
  • 29-11-2010, 21:05:16
    #12
    webuydu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafımdan satın alınmıştır...
    hayırlı olsun hocam, neredeyse ben alıcaktım...
  • 29-11-2010, 21:07:18
    #13
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam, neredeyse ben alıcaktım...
    Teşekkür ederim şuan arkadaşı beklemedeyim bende! Devir için.
  • 29-11-2010, 22:05:12
    #14
    satış güncel
  • 29-11-2010, 22:08:08
    #15
    hamza1987 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satış güncel
    arkadaş 0 itrader ve 93 mesajla önce parayı istemekte ve hep çevrimdışı olmakta cep telefonu numarası bile verememektedir. 20 dakika bir yazıp 42 itrader ve binlerce liralık işleme karşı önce paraymış...

    Konu rapor edilmektedir.. Anlaşılıp alınmıştır tekrardan satışa çıkarmaktadır.[/


    Değerli sayfa adminin hemen konuya müdahale ederek raporlanmasını istiyorum.
  • 29-11-2010, 22:10:07
    #16
    webuydu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş 0 itrader ve 93 mesajla önce parayı istemekte ve hep çevrimdışı olmakta cep telefonu numarası bile verememektedir. 20 dakika bir yazıp 42 itrader ve binlerce liralık işleme karşı önce paraymış...

    Konu rapor edilmektedir.. Anlaşılıp alınmıştır tekrardan satışa çıkarmaktadır.
    Mesajın hepsini büyük ve renkli yapmak yasaktı herelde editlerseniz iyi olur.
  • 29-11-2010, 22:18:37
    #17
    webuydu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş 0 itrader ve 93 mesajla önce parayı istemekte ve hep çevrimdışı olmakta cep telefonu numarası bile verememektedir. 20 dakika bir yazıp 42 itrader ve binlerce liralık işleme karşı önce paraymış...

    Konu rapor edilmektedir.. Anlaşılıp alınmıştır tekrardan satışa çıkarmaktadır.[/


    Değerli sayfa adminin hemen konuya müdahale ederek raporlanmasını istiyorum.
    Geçmiş olsun dostum.

    Nasıl bir zihniyettir anlamış değilim. 0 i trader var ve önce ücret sonra sayfa diye bir şey nasıl söz konusu oluyor. Sen webuydu arkadaşıma bolca referansından dolayı güvenebilirsin ama sana nasıl güvenecek. Forum kuralları var ve gereken yapılır inşallah.

    3-5 kuruş daha fazla kazanacam diye ticari ahlak kalmadı.
  • 29-11-2010, 22:53:27
    #18
    hocam acil diyip 50 tl diosun madem acil o zaman konuyu ya da alıcı ile olan konuşmaları takip etmezsin 50 tl için banlanmayı bile göze almakta nası bi mantık burda bu işten para yiyen çok insan war we ister istemez diğerlerinede bi güwensizlik ya da önyargı oluşabilir sonuçta sadece 50tl lik iş dönmüo
    azcık özweri demek istiorum..!