hocam acil diyip 50 tl diosun madem acil o zaman konuyu ya da alıcı ile olan konuşmaları takip etmezsin 50 tl için banlanmayı bile göze almakta nası bi mantık burda bu işten para yiyen çok insan war we ister istemez diğerlerinede bi güwensizlik ya da önyargı oluşabilir sonuçta sadece 50tl lik iş dönmüo
azcık özweri demek istiorum..!