• 08-11-2010, 21:20:29
    #19
    pm attım
  • 08-11-2010, 21:21:26
    #20
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatör Arkadaşlardan Birisi Konuyu Kapatırsa Sevinirim LÜTFEN !

    (yok arkadaş bundan sonra hayrına bi iş yapmıyacam)
    Şaka mısın kardeşim sen ya ? Allah Allah.
  • 08-11-2010, 21:21:30
    #21
    Pm attım.
  • 08-11-2010, 21:22:16
    #22
    Pm Attım
  • 08-11-2010, 21:25:49
    #23
    pm gitti
  • 08-11-2010, 21:28:03
    #24
    pm attım.. eğer limit dolmadıysa gönderirseniz sevinirim.
  • 08-11-2010, 21:29:23
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım
  • 08-11-2010, 21:29:50
    #26
    Öneriler Tükendi. Kolay Gelsin Herkeze.
  • 08-11-2010, 21:30:07
    #27
    pm attım

    edit: saniyelerle kaçırmışım