BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moderatör Arkadaşlardan Birisi Konuyu Kapatırsa Sevinirim LÜTFEN !

(yok arkadaş bundan sonra hayrına bi iş yapmıyacam)
Şaka mısın kardeşim sen ya ? Allah Allah.