• 14-10-2010, 14:46:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalr

    Elimde satılık 4 adet facebook hesabı var 1i yabancı 3ü türk

    yabancının 1757 arkadaşı var.

    türk hesaplarının biri 900 diğeri 2340 bir diğeri ise 1450 dir

    ilgilenenler gladiatorr1@hotmail.com ekleyebilir.
  • 14-10-2010, 14:54:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    - itraderle kımse sendne birşey almaz abisi.
  • 14-10-2010, 14:55:42
    #3
    traderlar kötü ancak ne kadar istiosun ?
  • 14-10-2010, 14:57:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ordaki 3 - itraderda silinecek pm gönderdim gerekli yere.
  • 14-10-2010, 15:01:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    -itradeler silinsende bu mesajlarımızdan sonra pek ticaret yapabileceğini zannetmiyorum..
  • 14-10-2010, 15:03:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu mesajlarımızdan sonra derken ? sen kimsin ki
  • 14-10-2010, 15:03:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    R10 dan kerem diye ekleyen üye;

    Alıntı
    Kerem:
    Ben r10.net Kerem
    nickli üye
    hocam üyelikleriniz
    varmış
    fake
    Gladia:
    evet
    Kerem:
    onlar hakkında görüşmek için ekledim
    hepsine
    ne kadar
    istiyorsunuz
    Gladia:
    hepsini alacaksınız
    buyrun bi fiyat verin
    Kerem:
    siz
    soyleyin
    ben in çık yapıcagım
    Gladia:

    hocam açık arttırmadamıyız
    Kerem:
    hocam
    ticareti
    anlamıyorsunuz
    2006'dan beri
    r10.net'deyim
    her zaman boyle
    yaparım
    karşı taraftkai
    birşey
    soyler
    biz ona gore
    bir deger
    soyleriz
    hepsine
    ben 20 tl
    veririm
    Gladia:
    20 tl mi
    ben diyim
    çık

    Kerem:
    25 tl
    dahada fazla
    veremem
    fiyatlar boyle
    Gladia:
    peki ama ödeme nasıl olacak
    Kerem:
    iş bank garanti yada paypal
    yoluyla
    odiyebilirim
    fakat
    traderiniz
    -2
    benim
    46
    trader
    var
    Gladia:
    ben
    gerekli yere
    bildiri yaptım
    Kerem:
    malesef
    Gladia:
    3 itraderda silinecek
    Kerem:
    ilk hesap bilgilerini
    almadıgım
    takdirde
    birşey
    yapılamaz
    ayriyaten
    hagiwhat la
    bu konu üstünde konuşuyorum msnde
    oyle
    birşey olamaz
    silinemez
    asla
    Gladia:
    silinir
    siz r10 dan
    Kerem:
    farkettiyseniz
    radminin
    Gladia:
    kerem değilsiniz
    Kerem:
    bile
    -traderleri
    duruyor
    Gladia:
    hayır
    seni foruam koyuyorum
    Kerem:
    ben koyuyuorum
    siz
    dolandırıcının
    tekisiniz
    Gladia:
    bunuda alıyorum ss