R10 dan kerem diye ekleyen üye;

Alıntı
Kerem:
Ben r10.net Kerem
nickli üye
hocam üyelikleriniz
varmış
fake
Gladia:
evet
Kerem:
onlar hakkında görüşmek için ekledim
hepsine
ne kadar
istiyorsunuz
Gladia:
hepsini alacaksınız
buyrun bi fiyat verin
Kerem:
siz
soyleyin
ben in çık yapıcagım
Gladia:

hocam açık arttırmadamıyız
Kerem:
hocam
ticareti
anlamıyorsunuz
2006'dan beri
r10.net'deyim
her zaman boyle
yaparım
karşı taraftkai
birşey
soyler
biz ona gore
bir deger
soyleriz
hepsine
ben 20 tl
veririm
Gladia:
20 tl mi
ben diyim
çık

Kerem:
25 tl
dahada fazla
veremem
fiyatlar boyle
Gladia:
peki ama ödeme nasıl olacak
Kerem:
iş bank garanti yada paypal
yoluyla
odiyebilirim
fakat
traderiniz
-2
benim
46
trader
var
Gladia:
ben
gerekli yere
bildiri yaptım
Kerem:
malesef
Gladia:
3 itraderda silinecek
Kerem:
ilk hesap bilgilerini
almadıgım
takdirde
birşey
yapılamaz
ayriyaten
hagiwhat la
bu konu üstünde konuşuyorum msnde
oyle
birşey olamaz
silinemez
asla
Gladia:
silinir
siz r10 dan
Kerem:
farkettiyseniz
radminin
Gladia:
kerem değilsiniz
Kerem:
bile
-traderleri
duruyor
Gladia:
hayır
seni foruam koyuyorum
Kerem:
ben koyuyuorum
siz
dolandırıcının
tekisiniz
Gladia:
bunuda alıyorum ss