• 23-09-2010, 23:27:45
    #1
    yaklaşık 25 dk'dır facebook kapalı sorun bendemi acaba ff'ye baktım bir kaç kişi daha giremiyor
  • 23-09-2010, 23:28:31
    #2
    Tek degilsin dostum dünya durmuş durumda hayat öldü
  • 23-09-2010, 23:28:37
    #3
    evet kapalı facebook.
  • 23-09-2010, 23:28:56
    #4
    https://www.r10.net/facebook/742530-f...e-bilgisi.html

    Bi bakıverseydin bu kategoriye..
  • 23-09-2010, 23:30:20
    #5
    bendede acılmıyor, hatta sitede beğen butonu olduğu için siteyide kasıyor
    edit: an itibarı ile düzeldi gözümüz aydın
  • 23-09-2010, 23:30:50
    #6
    face gibi büyük sosyal ağ sitesi başka bir alanda deneme yapamıyormu? direk site üzerinden yapmışlar ve kapalı saçma bence böyle siteler kapalı kalamaz
  • 23-09-2010, 23:31:31
    #7
    keşke hiç açılmasa
  • 23-09-2010, 23:33:19
    #8
    NetDm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    face gibi büyük sosyal ağ sitesi başka bir alanda deneme yapamıyormu? direk site üzerinden yapmışlar ve kapalı saçma bence böyle siteler kapalı kalamaz
    niye senin siten hiç kapalı kalmıyormu facebookta sonucta bir site kapalı kaldığı anlar illede olacaktır
  • 23-09-2010, 23:35:00
    #9
    turk telekomda sorun var beyler çıkışlar bom.
    http://www.ktunnel.com/index.php/101...847dae2ea19240
    açılıyor prox ile site.
    ben bir çok siteye erişimde sorun yaşıyorum türk telekom çıkışlarında sorun var bence.