turk telekomda sorun var beyler çıkışlar bom.
http://www.ktunnel.com/index.php/101...847dae2ea19240
açılıyor prox ile site.
ben bir çok siteye erişimde sorun yaşıyorum türk telekom çıkışlarında sorun var bence.