• 13-06-2022, 00:06:34
    #1
    Arkadaşlar aktif de 3 reklamım var ortalama reklam başı şuan 26 TL harcamış görünüyor, karta baktığım da 200 TL geçik çekim yapılmış bu neden oluyor, provizyon mu alıyor eğer öyleyse hangi çekimin reklam ücreti hangisi provizyon olduğunu nasıl anlarız
  • 13-06-2022, 02:13:30
    #2
    Bendede oluyor 6 gün oldu iade edilmedi hala
  • 13-06-2022, 03:17:05
    #3
    Çözümü bilen varsa banada yardımcı olursanız sevinirim 2-4 - 5 dolarda bir odeme alıyor nasıl iştir bu provizyon olayı nasıl çözülecek bilmiyorum
  • 13-06-2022, 14:31:02
    #4
    Provizyon çekmek istediğinden onaylarsanda 200 TL ye yakın bakiye çekmek istiyor :S
  • 13-06-2022, 15:19:53
    #5
    Rausmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Provizyon çekmek istediğinden onaylarsanda 200 TL ye yakın bakiye çekmek istiyor :S
    Evet çözümü bilen varsa bende bilgilenmek isterim