Arkadaşlar aktif de 3 reklamım var ortalama reklam başı şuan 26 TL harcamış görünüyor, karta baktığım da 200 TL geçik çekim yapılmış bu neden oluyor, provizyon mu alıyor eğer öyleyse hangi çekimin reklam ücreti hangisi provizyon olduğunu nasıl anlarız