Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hollanda sim kart sinyal yok
25
●2.214
- 28-01-2022, 21:21:39Şebeke almıyor o yüzden sinyal yok, destekle görüştüm Türkiye'de aktif edilemez ve çalışmaz diyorlar.
- 28-01-2022, 21:32:00Yaklaşık 24 saattir +20 den fazla hattımız aktif sinyal vermiyor. Firmaya mail attım dönüş bekliyorum
- 29-01-2022, 03:50:25Sıfır hat taktım sim verileri güncelleniyor dedi bağlanmıyor ağa manuel olarakta ağları aramaya bile engellenmiş hatta. Ama eskiden taktığım kullanılmış kartı taktım bide o sorunsuzdu. Muhtemelen artık yeni kartların ilk şebekeyi hollandada almaları gerekecek.
