Sıfır hat taktım sim verileri güncelleniyor dedi bağlanmıyor ağa manuel olarakta ağları aramaya bile engellenmiş hatta. Ama eskiden taktığım kullanılmış kartı taktım bide o sorunsuzdu. Muhtemelen artık yeni kartların ilk şebekeyi hollandada almaları gerekecek.