Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizde de sinyal yok dimi
Şebeke almıyor o yüzden sinyal yok, destekle görüştüm Türkiye'de aktif edilemez ve çalışmaz diyorlar.