• 26-01-2009, 03:32:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selam arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim, msn pop fiyatlarının düşmesi, kullanıcıların artık msn pop a tıklamamasıyla alakalı olarak aklıma facebook sohbet penceresi şeklinde bir msn pop şekli geldi belki işe yarayabilir diye düşündüm, fikrimi paylaşmak istedim.. ancak konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açıyorum, mod. arkadaşlar gerekli yere taşırlarsa sevinirim. iyi forumlar...
  • 26-01-2009, 03:55:31
    #2
    fikir güzel uygulamasıda kısa zamanda gelir herhalde herkes facebookta artık
  • 26-01-2009, 04:03:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bana da öyle geliyor, herkesin bir facebook'u var orada facebook açıldıgında kendisine ait sanıp tıklar diye düşünüyorum kullanıcıları.
  • 26-01-2009, 18:48:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    güzel düsünce. iş yapar benceee
  • 26-01-2009, 19:48:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kayıt olacağımız bir link yokmu bu popup projesi için?
  • 26-01-2009, 23:14:36
    #6
    iyi bi düşünce bence tutar bu
  • 27-01-2009, 14:19:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bence bu konuma ilgi olursa, facebook pop a da ilgi büyüyecektir. Reklam verenler bu uygulamayı başlatırlarsa kesinlikle sonuç alınacaktır diye düşünüyorum, hem reklam veren hemde site sahipleri karlı çıkacak bundan. Denemesi bedava herhangi bir reklamveren tasarımı hazırlatırsa, ben ücretsiz olarak 2 günlük deneme süresince koyarım siteme, geri dönüşümüne bakarız, tutacağını düşünüyorum.. Reklamverenleri bu konuyla ilgilenmeye davet ediyorum.
  • 28-01-2009, 00:48:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yok mu hala bir reklamveren bu konuyla ilgilenecek?