selam arkadaşlar konuyu nereye açacağımı bilemedim, msn pop fiyatlarının düşmesi, kullanıcıların artık msn pop a tıklamamasıyla alakalı olarak aklıma facebook sohbet penceresi şeklinde bir msn pop şekli geldi belki işe yarayabilir diye düşündüm, fikrimi paylaşmak istedim.. ancak konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açıyorum, mod. arkadaşlar gerekli yere taşırlarsa sevinirim. iyi forumlar...