• 20-11-2021, 21:56:42
    #1
    Seni çok özlemiştim bir kaç ay ara verdik ama kimse senden vazgeçemez bütün reklam işleriyle uğraşan arkadaşlara selam olsun kolay gelsin





    edit: r10.net'e açtığımız reklamların ardı arkası kesilmeyecektir birkaç gündür giremediğim için üzgünüm şifreyi unutuyorum...
  • 20-11-2021, 21:57:27
    #2
    A.slm H.gniz
  • 20-11-2021, 21:59:31
    #3
    Hoşgeldiniz hocam
  • 20-11-2021, 22:10:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldiniz