Seni çok özlemiştim bir kaç ay ara verdik ama kimse senden vazgeçemez bütün reklam işleriyle uğraşan arkadaşlara selam olsun kolay gelsin





edit: r10.net'e açtığımız reklamların ardı arkası kesilmeyecektir birkaç gündür giremediğim için üzgünüm şifreyi unutuyorum...