• 08-11-2021, 00:37:37
    #1
    Selamlar,

    Bildiğim kadarıyla eskiden yöneticisi ve moderatörü bulunmayan facebook gruplarını "Yönetici Ol" diyerek devralabiliyorduk. Şuan yöneticisi ve moderatörü olmayan bir grup var fakat yönetici ol butonu çıkmıyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?
  • 08-11-2021, 02:56:16
    #2
    çok eskidendi
    mertcanberge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Bildiğim kadarıyla eskiden yöneticisi ve moderatörü bulunmayan facebook gruplarını "Yönetici Ol" diyerek devralabiliyorduk. Şuan yöneticisi ve moderatörü olmayan bir grup var fakat yönetici ol butonu çıkmıyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?