çok eskidendi
mertcanberge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Bildiğim kadarıyla eskiden yöneticisi ve moderatörü bulunmayan facebook gruplarını "Yönetici Ol" diyerek devralabiliyorduk. Şuan yöneticisi ve moderatörü olmayan bir grup var fakat yönetici ol butonu çıkmıyor. Bu konuda bilgisi olan var mı?