• 26-10-2021, 16:55:53
    #1
    merhaba reklam çıkarken tl seçersem günlük 40 liraya takılıyor. dkk seçersem 60 dkk veriyor ama onu da 2-3 tıklamada tüketiyor. önerisi olan var mı neyi yanlış yapıyorum.
  • 26-10-2021, 17:16:33
    #2
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar,sorununuzu çözebiliriz, iyi forumlar..
  • 26-10-2021, 19:01:31
    #3
    Facebook reklam ilkesini 2-3 dk okuyun sonra onaylayın sorununuz çözülecektir bu kadar basit bir işlem için uçuk fiyat verecekler 😊
  • 29-10-2021, 21:01:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kimseye para ödemene gerek yok böyle bir şey için. 40 tl da takıldığında ödemesini gerçekleştirin 2-3 saate devaam eder en fazla. Etmezse danimarka kronu olarak hesabı çevirmenizi tavsiye ederim hiçbir zaman takılma yaşanmıyor.
  • 29-10-2021, 21:01:54
    #5
    ibrahimakk07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseye para ödemene gerek yok böyle bir şey için. 40 tl da takıldığında ödemesini gerçekleştirin 2-3 saate devaam eder en fazla. Etmezse danimarka kronu olarak hesabı çevirmenizi tavsiye ederim hiçbir zaman takılma yaşanmıyor.
    dkk açınca 12.5 veya 60 faturalandırma geliyor. onuda 2-3 tıklamada bitiriyor
  • 29-10-2021, 22:10:54
    #6
    Millet şu an sayfa kısıtıyla boğuşuyor (ben de son 3 saattir ) haline şükret hocam =) 150 kron dediğin olay basit yoksa benim için .Yukarıda yazan 2 arkadaşın söylediği de doğru .Uygulayabilirsiniz.