40 tl sorunu yaşıyorum
5
●251
- 29-10-2021, 21:01:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kimseye para ödemene gerek yok böyle bir şey için. 40 tl da takıldığında ödemesini gerçekleştirin 2-3 saate devaam eder en fazla. Etmezse danimarka kronu olarak hesabı çevirmenizi tavsiye ederim hiçbir zaman takılma yaşanmıyor.
- 29-10-2021, 21:01:54dkk açınca 12.5 veya 60 faturalandırma geliyor. onuda 2-3 tıklamada bitiriyoribrahimakk07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2021, 22:10:54Millet şu an sayfa kısıtıyla boğuşuyor (ben de son 3 saattir ) haline şükret hocam =) 150 kron dediğin olay basit yoksa benim için .Yukarıda yazan 2 arkadaşın söylediği de doğru .Uygulayabilirsiniz.
