ibrahimakk07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseye para ödemene gerek yok böyle bir şey için. 40 tl da takıldığında ödemesini gerçekleştirin 2-3 saate devaam eder en fazla. Etmezse danimarka kronu olarak hesabı çevirmenizi tavsiye ederim hiçbir zaman takılma yaşanmıyor.
dkk açınca 12.5 veya 60 faturalandırma geliyor. onuda 2-3 tıklamada bitiriyor