• 25-06-2021, 13:13:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En sonunda ne olucak biz turkleri bu kadar zorlamıyacaklar birileri cıkıcak fb yi cökerticek sonra sigarasını yakıcak arkasına yaslanıcak bir tebessum edicek ve diyecekki turke imkansız de sonra sırtını yasla ve izle
    bi bitmedi güncellemeleri
  • 25-06-2021, 13:22:06
    #11
    corel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sonunda ne olucak biz turkleri bu kadar zorlamıyacaklar birileri cıkıcak fb yi cökerticek sonra sigarasını yakıcak arkasına yaslanıcak bir tebessum edicek ve diyecekki turke imkansız de sonra sırtını yasla ve izle
    bi bitmedi güncellemeleri
    Hayal dünyanız, amma süslüymüş iyi güldüm 😄. Fb'nin alt yapısına vurabilecek potansiyelde mi duruyor bizim ülke? Henüz internet sağlayıcımız bile bize 20mbps hız veriyor o da saniyede en fazla 3-4 mb download hakkına sahip oluyoruz. Gel gör ki çökertecekten kastınız DDos ise bizim ülke saldırı atmaya kalksa bizim serverler utanıp kendi çöker. Güçlüyüz bize bişey olmaz dedikçe başımıza gelmeyen kalmadı rica ediyorum konuşmak yerine üretici olalım.
  • 25-06-2021, 13:30:20
    #12
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayal dünyanız, amma süslüymüş iyi güldüm 😄. Fb'nin alt yapısına vurabilecek potansiyelde mi duruyor bizim ülke? Henüz internet sağlayıcımız bile bize 20mbps hız veriyor o da saniyede en fazla 3-4 mb download hakkına sahip oluyoruz. Gel gör ki çökertecekten kastınız DDos ise bizim ülke saldırı atmaya kalksa bizim serverler utanıp kendi çöker. Güçlüyüz bize bişey olmaz dedikçe başımıza gelmeyen kalmadı rica ediyorum konuşmak yerine üretici olalım.
    öncelikle işi gerçekten bu kadar ciddiye almanıza şaşırdım mizah olsun diye yazdım mizah kısmından cıkıp o zaman şunu söyleyim ciddi boyutundan bugun kac kişi ödemeli reklam cıkıyor kac kişi 150 eşikli reklam cıkıyor ödemeli cıkan neredeyse %30 cözüm olurmu olmazmı bilmem ama ne isterlerse yapıcaksın cozumu bu işletme onaylıyacaksın profili kimlik onaylıyacaksın (vergi no) gercek vergi ne yazıcaksın ki kac kişi odemelerinde kendi sirketinin vergi nosunu yazıyor yani oyunu kuralına gore oynuyacaksın işin ciddi boyutuda bu bu kadar ciddiye aldığınıza göre mesajımı ciddiyetini bende kendimce böyle duşnuyorum empati kurma gibi bi duşuncemiz olmadıgından hep o tarafa suc buluyoruz hayırlı işler
  • 25-06-2021, 14:28:33
    #13
    corel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle işi gerçekten bu kadar ciddiye almanıza şaşırdım mizah olsun diye yazdım mizah kısmından cıkıp o zaman şunu söyleyim ciddi boyutundan bugun kac kişi ödemeli reklam cıkıyor kac kişi 150 eşikli reklam cıkıyor ödemeli cıkan neredeyse %30 cözüm olurmu olmazmı bilmem ama ne isterlerse yapıcaksın cozumu bu işletme onaylıyacaksın profili kimlik onaylıyacaksın (vergi no) gercek vergi ne yazıcaksın ki kac kişi odemelerinde kendi sirketinin vergi nosunu yazıyor yani oyunu kuralına gore oynuyacaksın işin ciddi boyutuda bu bu kadar ciddiye aldığınıza göre mesajımı ciddiyetini bende kendimce böyle duşnuyorum empati kurma gibi bi duşuncemiz olmadıgından hep o tarafa suc buluyoruz hayırlı işler
  • 25-06-2021, 15:04:08
    #14
    corel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle işi gerçekten bu kadar ciddiye almanıza şaşırdım mizah olsun diye yazdım mizah kısmından cıkıp o zaman şunu söyleyim ciddi boyutundan bugun kac kişi ödemeli reklam cıkıyor kac kişi 150 eşikli reklam cıkıyor ödemeli cıkan neredeyse %30 cözüm olurmu olmazmı bilmem ama ne isterlerse yapıcaksın cozumu bu işletme onaylıyacaksın profili kimlik onaylıyacaksın (vergi no) gercek vergi ne yazıcaksın ki kac kişi odemelerinde kendi sirketinin vergi nosunu yazıyor yani oyunu kuralına gore oynuyacaksın işin ciddi boyutuda bu bu kadar ciddiye aldığınıza göre mesajımı ciddiyetini bende kendimce böyle duşnuyorum empati kurma gibi bi duşuncemiz olmadıgından hep o tarafa suc buluyoruz hayırlı işler
    Herkes ödemeli reklam çıkıyor. 150 eşik ile reklam çıkıp Facebook'a borç taktığını zanneden çok az bir kitle var. Siz okyanusta bir bardak su bile değilsiniz..
  • 27-06-2021, 04:23:15
    #15
    sungurbey97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ödemeli reklam çıkıyor. 150 eşik ile reklam çıkıp Facebook'a borç taktığını zanneden çok az bir kitle var. Siz okyanusta bir bardak su bile değilsiniz..
    pardonda arkadasımda benim esikli reklam cıktıgımı nerden cıkardınız ??