corel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sonunda ne olucak biz turkleri bu kadar zorlamıyacaklar birileri cıkıcak fb yi cökerticek sonra sigarasını yakıcak arkasına yaslanıcak bir tebessum edicek ve diyecekki turke imkansız de sonra sırtını yasla ve izle
bi bitmedi güncellemeleri
Hayal dünyanız, amma süslüymüş iyi güldüm 😄. Fb'nin alt yapısına vurabilecek potansiyelde mi duruyor bizim ülke? Henüz internet sağlayıcımız bile bize 20mbps hız veriyor o da saniyede en fazla 3-4 mb download hakkına sahip oluyoruz. Gel gör ki çökertecekten kastınız DDos ise bizim ülke saldırı atmaya kalksa bizim serverler utanıp kendi çöker. Güçlüyüz bize bişey olmaz dedikçe başımıza gelmeyen kalmadı rica ediyorum konuşmak yerine üretici olalım.