• 16-06-2021, 18:45:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba , daha önce facebook için chargeback işlemi yapmış , bilgisi olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilir mi ?



    Konu forum kurallara uygun değil ise silinebilir, bilmeden kural ihlali yapmak istemem.
  • 16-06-2021, 18:49:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ters ibraz anlamına gelir yani ödeme geri çekilir , genellikle ************** yani kart çalıntısı durumlarında bu uyarı verilir.
  • 16-06-2021, 18:59:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pegatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ters ibraz anlamına gelir yani ödeme geri çekilir , genellikle ************** yani kart çalıntısı durumlarında bu uyarı verilir.
    teşekkür ederim hocam ne olduğunu biliyorum bir çok kez de kullandım , soruyu şöyle sorayım ;

    Facebook için daha önce chargeback yapmış kişilerin aldıkları sonucu merak ediyorum , mesela aynı kart üzerinden facebook'a kaç defa chargeback yapılabilir , ne kadar sürede ödeme iade edilir vs
  • 16-06-2021, 19:25:52
    #4
    durumlar aynı değil 2 sene önce yapiyordum ( form ile ) aynı ana karta bağlı, farklı bir çok sanal kart için iade aldik. şimdi ki durumları bilmiyorum hiç denemedim. eğer halâ aynıysa; aynı ana karta bağlı bir çok farklı sanal kartın ödemesi alınabiliyordu.Direkt banka'dan da aldık onda da 1 defaya mahsustu. Bankanın size verdiği harcama itirazı formları oluyor o zaman 100 adet form alıp el yazısıyla doldurmuştuk ve hepsini aldık.(akbank)


    +ek olarak ilk başta sıfır hesaplardan form atiyorduk olumsuz yanıt gelmeye başladığı sırada, aktif hesaplardan form atmaya baslamistik ve çözüm o olmuştu.

    eşe dosta yaptık %50 ile işlem yapiyorduk çoğu da, paranın yarısını vermeden bizi tokatladı
  • 16-06-2021, 19:38:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    PashaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durumlar aynı değil 2 sene önce yapiyordum ( form ile ) aynı ana karta bağlı, farklı bir çok sanal kart için iade aldik. şimdi ki durumları bilmiyorum hiç denemedim. eğer halâ aynıysa; aynı ana karta bağlı bir çok farklı sanal kartın ödemesi alınabiliyordu.Direkt banka'dan da aldık onda da 1 defaya mahsustu. Bankanın size verdiği harcama itirazı formları oluyor o zaman 100 adet form alıp el yazısıyla doldurmuştuk ve hepsini aldık.(akbank)


    +ek olarak ilk başta sıfır hesaplardan form atiyorduk olumsuz yanıt gelmeye başladığı sırada, aktif hesaplardan form atmaya baslamistik ve çözüm o olmuştu.

    eşe dosta yaptık %50 ile işlem yapiyorduk çoğu da, paranın yarısını vermeden bizi tokatladı
    Bilgilendirmen için çok teşekkür ediyorum hocam merak ettiklerimi öğrenmiş oldum sayende sağol