durumlar aynı değil 2 sene önce yapiyordum ( form ile ) aynı ana karta bağlı, farklı bir çok sanal kart için iade aldik. şimdi ki durumları bilmiyorum hiç denemedim. eğer halâ aynıysa; aynı ana karta bağlı bir çok farklı sanal kartın ödemesi alınabiliyordu.Direkt banka'dan da aldık onda da 1 defaya mahsustu. Bankanın size verdiği harcama itirazı formları oluyor o zaman 100 adet form alıp el yazısıyla doldurmuştuk ve hepsini aldık.(akbank)
+ek olarak ilk başta sıfır hesaplardan form atiyorduk olumsuz yanıt gelmeye başladığı sırada, aktif hesaplardan form atmaya baslamistik ve çözüm o olmuştu.
eşe dosta yaptık %50 ile işlem yapiyorduk çoğu da, paranın yarısını vermeden bizi tokatladı