• 17-04-2021, 18:32:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar dönüşüm reklamında devre dışı sorunu yaşıyorum. Sizde böyle bir sorun var mı trafik reklamı vs farklı reklamlar çıkınca sorun olmuyor ama dönüşüm reklamı çıkınca max 50-60 tl harcayıp devre dışına atıyor cloaker vs kullanmıyorum daha önce reklam atılmamış yeni resimler ile reklam çıkıyorum, legal ürün her şey olması gerektiği gibi aslında, ne yapmak lazım yardımcı olabilecek var mı

  • 17-04-2021, 18:40:20
    #2
    Belki de Cloaker kullanmanız gerekiyordur
  • 17-04-2021, 18:46:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı sorun bende de var, maksimum dediğiniz reklamları harcayıp kapatıyor. Siteler ilkeye uygun, iletişim sözleşme vs herşey tam ama yine de kapatıyor
  • 17-04-2021, 18:50:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorun çok basit çözümü bu, büyük ihtimalle google chrome tarayıcısından reklam açıyorsunuz kullandığınız tarayıcıyı mozilla firefox ile değiştirin her reklamda yeni kullanıcı açıp yapın, kullandığınız sanal kartlara dikkat edin değiştirin çözülmez ise reklam görseli değiştirin. Çözülecektir İnşallah Benimde Zamanında Beynimi Yakmıştı Bu Reklam İşleri (: Kolay Gelsin!
  • 17-04-2021, 18:53:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    KemoMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun çok basit çözümü bu, büyük ihtimalle google chrome tarayıcısından reklam açıyorsunuz kullandığınız tarayıcıyı mozilla firefox ile değiştirin her reklamda yeni kullanıcı açıp yapın, kullandığınız sanal kartlara dikkat edin değiştirin çözülmez ise reklam görseli değiştirin. Çözülecektir İnşallah Benimde Zamanında Beynimi Yakmıştı Bu Reklam İşleri (: Kolay Gelsin!
    evet chrome yeni kullanıcı ile açmaktayım reklamları, dediğiniz gibi bir de firefox ile deneyelim bi umut sorun düzelir belki teşekkürler.
  • 17-04-2021, 19:19:50
    #6
    tafarelo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet chrome yeni kullanıcı ile açmaktayım reklamları, dediğiniz gibi bir de firefox ile deneyelim bi umut sorun düzelir belki teşekkürler.
    Mozilla developer portable tavsiye ederim.Ben de chrome kullanmıyorum.
  • 19-04-2021, 07:17:37
    #7
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mozilla developer portable tavsiye ederim.Ben de chrome kullanmıyorum.
    Abdullah hocam selamlar. Faturalandırmalı reklam hesapları ile dönüşüm reklamı şuan sorunsuz açılıyor mu acaba ?
    Piyasayı iyi bilen birisi olduğunuz için sormak istedim.

    Hayırlı haftalar.
  • 19-04-2021, 13:37:24
    #8
    YGZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abdullah hocam selamlar. Faturalandırmalı reklam hesapları ile dönüşüm reklamı şuan sorunsuz açılıyor mu acaba ?
    Piyasayı iyi bilen birisi olduğunuz için sormak istedim.

    Hayırlı haftalar.
    A.selam açılıyor ancak çok önemli bir detayı ayarlamak gerekiyor.Bunu da birisi söyledi bana ancak kimseye söyleme abi dedi özellikle fixlenmesin diye.Hatta kendisine dedim ücretli çözüm destek paketi konuma eklesem olur mu dedim .Abi sen bilirsin ama bence ekleme dedi.Kendisine söz verdiğim için ücretli/ücretsiz paylaşma ve söyleme şansım yok şu an .
  • 20-04-2021, 03:45:24
    #9
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A.selam açılıyor ancak çok önemli bir detayı ayarlamak gerekiyor.Bunu da birisi söyledi bana ancak kimseye söyleme abi dedi özellikle fixlenmesin diye.Hatta kendisine dedim ücretli çözüm destek paketi konuma eklesem olur mu dedim .Abi sen bilirsin ama bence ekleme dedi.Kendisine söz verdiğim için ücretli/ücretsiz paylaşma ve söyleme şansım yok şu an .
    Teşekkürler hocam. Genel olarak açamayan yüksek sayıda anladığım kadarıyla. Sağolasın.