abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A.selam açılıyor ancak çok önemli bir detayı ayarlamak gerekiyor.Bunu da birisi söyledi bana ancak kimseye söyleme abi dedi özellikle fixlenmesin diye.Hatta kendisine dedim ücretli çözüm destek paketi konuma eklesem olur mu dedim .Abi sen bilirsin ama bence ekleme dedi.Kendisine söz verdiğim için ücretli/ücretsiz paylaşma ve söyleme şansım yok şu an .
Teşekkürler hocam. Genel olarak açamayan yüksek sayıda anladığım kadarıyla. Sağolasın.