Dün ödetmek üzere açtığım sponsorların hepsinin faturası 12.5da kaldı yaklaşık 3 4 kere 12.5 çekim yapmasına rağmen faturası yükselmiyor bu durumla karşılaşan var mı?
2 gün önce açtıklarım sorunsuzdu
Bm ödeterek çikanlar bakabilir mi
4
●178
- 05-03-2021, 11:52:12
- 05-03-2021, 11:57:25konuyu açarken 4.yü çekti 20 yaptıucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam 
normalde 2de felan yapıyordu şimdi böyle olunca sinirlenmiştim baya
- 05-03-2021, 13:22:58evet hocam daha önce karşılaşmamıştım bugün bütün hesaplarda olunca endişelendim hesabımda bir sorun oldu diyecorel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgilendirme için teşekkür ederim
teşekkürler hocam