Dün ödetmek üzere açtığım sponsorların hepsinin faturası 12.5da kaldı yaklaşık 3 4 kere 12.5 çekim yapmasına rağmen faturası yükselmiyor bu durumla karşılaşan var mı?
2 gün önce açtıklarım sorunsuzdu