• 04-02-2021, 23:58:03
    #1
  • 04-02-2021, 23:59:45
    #2
    Ban ban çiki çiki ban
  • 04-02-2021, 23:59:54
    #3
    kişi başı max 2 tane veriliyor diye biliyorum o zaman multi hesapta var büyük ihtimalle
  • 05-02-2021, 00:00:42
    #4
    Ben sadece satıyorlar diye söylemek istedim
  • 05-02-2021, 00:01:05
    #5
    alıştık artık
  • 05-02-2021, 00:02:29
    #6
    Bir üyede en fazla 2 adet davetiye olabilir. Olmayan davetiyeyi satıyor (d0landırıcı) da olabilir.
  • 05-02-2021, 00:03:00
    #7
    Yani demek istediğim dolandırıcıların işi olmasın
  • 05-02-2021, 00:03:00
    #8
    Bi yandan iyi Bi yandan kötü

    Hem daha faydalı insanlar gelebilir
    Hem *********** insanlar gelebilir
  • 05-02-2021, 00:08:13
    #9
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi yandan iyi Bi yandan kötü

    Hem daha faydalı insanlar gelebilir
    Hem *********** insanlar gelebilir
    Hocam davetiye satın alan adam %90 kötü niyetlidir. Çünkü düzgün birisi davetiye başvurusunda bulunduğunda %70 davetiye alır. Alamasa bile arkadaşları aracılığıyla davetiye bulabilir. Mesela uzun süre banlı kaldım. Donanımhaber'de birinden 50 TL'ye davetiye satın alıp multi açıp gelebilirdim ama gelmedim neden? Bir kere sistemde T.C. kimlik numarası kayıtlı olunca yeni davetiyeyle üye olmaya çalıştığında o TC'nin sistemde kayıtlı olduğundan hata veriyor. Davetiye alanın ek olarak başkasının kimlik bilgileriyle üyeliğini açması lazım yani. Suç üstüne suç (hem davetiyeyi satın aldı, hem başkasının kimlik bilgilerini kullandı). Böyle yokuş aşağı gibi gidiyor sonra aman diyor böyle gelmiş böyle gider, ondan sonra sonu Seyyit gibi oluyor.

    Yani diyeceğim o ki davetiyelerin ücretsiz olduğu her tarafta yazarken para ile davetiye satın alarak gelen adamın niyeti farklıdır.