R10 davetiye satıyorlar
18
●648
- 05-02-2021, 00:08:26acaba gmail forumlarında da gmail hesap satıyorlar r10 da diye konu açıyorlar mıdır.
- 05-02-2021, 00:11:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.10tl'den alsan 15'e r10' da satardınız.
- 05-02-2021, 00:12:01Dolandırıcilikla işimiz olmazRobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2021, 00:12:59Bir sonraki konuyu daha belirgin sonuçlarla bekliyoruz.Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2021, 00:17:37öğrenci değil de çalışan biri olsaydım sırf asıl hesabını öğrenmek banlatmak için alırdım
- 05-02-2021, 00:31:08Beni engelledi öğrenmek istedimHakantarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2021, 00:35:33bu konuyu görmüş demek kiMehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle