• 05-02-2021, 00:08:26
    #10
    acaba gmail forumlarında da gmail hesap satıyorlar r10 da diye konu açıyorlar mıdır.
  • 05-02-2021, 00:11:15
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10tl'den alsan 15'e r10' da satardınız.
  • 05-02-2021, 00:12:01
    #12
    RobotikAntalya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10tl'den alsan 15'e r10' da satardınız.
    Dolandırıcilikla işimiz olmaz
  • 05-02-2021, 00:12:59
    #13
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandırıcilikla işimiz olmaz
    Bir sonraki konuyu daha belirgin sonuçlarla bekliyoruz.
  • 05-02-2021, 00:13:47
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam sürekli satıyorlar bir ara 40-50 tl di şimdi 3-5 tl den satıyorlar. Methodları varmış başvuru yapıp davetiye kodu alıyorlar diye biliyorum. Methodu parayla satanı görmüştüm.
  • 05-02-2021, 00:17:37
    #15
    öğrenci değil de çalışan biri olsaydım sırf asıl hesabını öğrenmek banlatmak için alırdım
  • 05-02-2021, 00:31:08
    #16
    Hakantarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenci değil de çalışan biri olsaydım sırf asıl hesabını öğrenmek banlatmak için alırdım
    Beni engelledi öğrenmek istedim
  • 05-02-2021, 00:35:33
    #17
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni engelledi öğrenmek istedim
    bu konuyu görmüş demek ki
  • 05-02-2021, 00:37:18
    #18
    Bu çocukta davetiye olmayabilir de. O ihtimali de düşünün. Yem atacağım derken dolandırılmayın.