Vergi No İle Fb Reklam Ödemesi
15
●530
- 08-01-2021, 02:07:06Üyeliği durdurulduSallama vergi no ile ödeterek reklam açıyordum. Vergi kesmesin diye. X bankasına bağlı kartım ile ödemesini yapıyordum yaklaşık 5-6 bin ödeme yapıldı. ve bugün banka hesabıma girmeye çalıştığımda bloke olmuştu. vergi ödetmediğim için mi bloke geldi? daha önce başına gelen var mı? hesabımda yüklü miktarda para kaldı bunu geri alabilcek miyim? yanıtlayan herkese teşekkürler.
- 08-01-2021, 02:08:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bankaya gidip blokeyi kaldırabilirsinTheSopranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 02:10:18Üyeliği durduruldukesin olarak kaldırılıyor mu? daha önce yaşadınız mı hocam bu durumuCanerAyyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 02:11:17hesabınıza son zamanlarda yüklü miktar para girdiyse veya farklı farklı kişilerden ödeme aldıysanız ve vergi vermiyorsanız bi soruyorlar bu paranın kaynağı ne diye açıklama yaptıktan sonra açıyorlarTheSopranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 02:12:49Üyeliği durdurulduparayı geri almam mümkün mü?Ugur.Akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2021, 02:14:08bloke kalkınca paranızı alacaksınız bankanızı arayıp neden bloke yediğiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.TheSopranos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birisi şikayet etmiş de olabilir